آموزشوردپرس

ارتقا سئو SEO Improve – مقصود از جستجو کردن را پیدا کنید

در پست قبلی سری ارتقا سئو وبسایت، درباره این صحبت کردیم که چطور کلمات کلیدی برای تولید محتوا پیدا کنیم. پیدا کردن کلمات کلیدی به تنهایی کافی نیست. نکته مهمی که بایستی در نظر داشته باشیم این موضوع است که عبارت پیچیده و سوالی که در ذهن کاربر بوده چی بوده ؟ و چرا نتیجه اش شده این جستجو که شامل یک سری کلمه کلیدی بوده؟

آیا کاربر دنبال محصول است ؟ آیا کاربر دنبال یک خدمت است؟ آیا کاربر یک آموزش می خواهد ؟ یا صرفا دنبال خواندن یک سری خبر است؟

برای هر کدام از حالاتی که فکر می کنید می توانید محتوا تولید کنید، استارت را بزنید. اگر در حوزه کاری تان امکان فروش دارید، یک محصول تعریف کنیدو پیرو جستجوی کاربر ، یک سری سوالات و پاسخ ها را در توضیحات آن محصول درج کنید ، به همین ترتیب برای یک خدمت آنلاین یا یک آموزش هم این کارها را می توانید انجام دهید. اگر دنبال انتشار اخبار و محتوای روزانه در سایت خود هستید ، سعی کنید پیرامون یک موضوع ، محتواهای جذب کننده و گوناگون تولید کنید تا دایره شناخت گوگل از سایت شما بالاتر برود.

اینکه سایت شما سئو شده باشد یک روز و دو روز انجام پذیر نیست و کاری است که بایستی دائما انجام دهید.

در قسمت بعدی راه های بهبود و بهینه کردن محتوا را با هم بررسی می کنیم.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا