آموزشکسب و کارمطالب برتر

نحوه انجام سئو محلی برای کسب و کار

سئو محلی ، به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که شما انجام می دهید تا در محل خود و شهر خود ، در میان رقبا، در فضای مجازی دیده شوید.

سئو محلی نیازمند چند نکته مهم است که در این پست به آنها اشاره خواهم کرد. احتمالا در آینده مطالب بیشتری درباره سئو محلی منتشر کنیم.

مهم ترین نکته ثبت کسب و کار در نقشه گوگل است، چرا که در گوگل بیزنس به دلیل تحریم ها امکان ثبت از ایران نداریم و در پروسه ثبت کسب و کار متوقف خواهیم شد. پس برای شروع کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنید.

دومین نکته این است که سعی کنید حتما یک لندینگ پیج ساده برای کسب و کار خود داشته باشید که راه های تماس ، کمی اطلاعات درباره خدمات و آدرس و مشخصات خودتان در نقشه گوگل را در آن درج کنید.

سعی کنید به عنوان سومین نکته، حتما نظرات مشتریان مهم خود را در همان لندینگ پیج درج کنید تا اگر کسی وارد وبسایت شما شد بتواند نظرات کاربران دیگر درباره خدمات شما را مطالعه کند.

در کنار این موضوع به عنوان چهارمین نکته ، سعی کنید در ابزارهای و اپلیکیشن های بومی که مرتبط با ارائه خدمات و محصولات هستند مثل دیوار یا بازار باسلام ، به صورت وریفای شده ( احراز هویت شده ) حضور داشته باشید.

چطور کسب و کار خودم را در نقشه گوگل ثبت کنم؟

برای شروع کافیست به آدرس maps.google.com در رایانه شخصی خود بروید. سپس آدرس دقیق خود را روی نقشه پیدا کنید. روی محلی که کسب و کارتان قرار دارد یک راست کلیک انجام دهید و حالا منوی add missing place را انتخاب کنید. به جای این کار می توانید از منوی همبرگری همانند تصویر زیر این منو را انتخاب کنید.

حالا در پنجره ای که باز می شود مشخصات کسب و کار از جمله نام کسب و کار ، حوزه فعالیت، شماره تماس و آدرس وبسایت خود را وارد کنید .

سعی کنید از کسب و کار خود تصویر دقیق ارسال کنید اینطور پروسه تایید کسب و کار شما سریع تر می شود. همچنین شماره تلفنی که وارد می کنید حتما در آن لوکیشن استفاده شده باشد. در غیر این صورت مکان شما تایید نخواهد شد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا