آموزشوردپرس

ارتقا سئو SEO Improve – محتوای سئو شده

در سئو یک مبحثی است که در آن سعی می شود نحوه سئو کردن و بهینه کردن پست ها و محتواها آموزش داده شود. محتوای سئو SEO شده محتوای ساده ای است که در اینجا نکات مهم آن را به شما آموزش می دهم.

حتما این پست را نیز مطالعه کنید: ارتقا سئو SEO Improve – مقصود از جستجو کردن را پیدا کنید

هر پستی که شما منتشر می کنید دارای چند پارامتر کلی است. تیتر و عنوان ، متن ها ، پاراگراف ها ، لینک های داخلی و خارجی و ارجاع به شبکه های اجتماعی بخش های اصلی یک پست خوب هستند.

در تیتر و عنوان خود سعی کنید که حتما یک عنوان انگلیسی باشد ، سعی کنید موضوع اصلی که درباره اش پست منتشر می کنید را انگلیسی درج کنید ، اینطور نمره آنالیز عنوان را بالاتر دریافت می کنید. عنوان پست شما نباید بیشتر از 100 کاراکتر و کمتر از 20 کاراکتر باشد.

در متن ها سعی کنید جلمات اضافی و بدون معنا استفاده نکنید ، سعی کنید همراه با متن از تصاویر و ویدئو استفاده کنید تا نرخ درگیری کاربر با محتوای شما بالا تر برود.

پاراگراف های کوتاه حداکثر 300 کاراکتر داشته باشید تا مطالعه آنها راحتتر باشد. با پاراگراف های کوتاه تر امکان ایندکس بهتری به سایت خود می دهید. سعی کنید به محتوای قبلی و حتی محتوای خوب سایتهای دیگر لینک دهی کنید. این لینک دهی نباید در حالت no follow باشد.

همچنین سعی کنید اگر در سوشال مدیا فعال هستید یک لینک یا چیزی از شبکه های اجتماعی خود در حالت Embed در سایت خود قرار دهید. اینطور از طریق لینک دهی به سوشال مدیا هم اعتبار خوبی کسب خواهید کرد.

اگر تمامی موارد ذکر شده را رعایت کنید، یک محتوای کاملا سئو شده در اختیار خواهید داشت، سعی کنید همیشه حدود 70 درصد به بالای موارد بالا را رعایت کنید، دنبال 100 درصد بودن انسان را کلافه می کند. با رعایت بیش از 70 درصد از مطالب گفته شده ، شما در کل سایتی با محتوای سئو شده عالی خواهید داشت.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا