آموزشمطالب برتروردپرس

آموزش تست استاندارد بودن قالب وردپرس

آیا می خواهید بدانید قالب سایت وردپرسی شما تمامی استاندارد های روز وب را پاس می کند؟

در این پست می خواهم به شما یک ابزار ساده را معرفی کنم که کد های قالب سایت وردپرسی تان را سنجش می کند و به شما گزارش کاملی از نحوه پشتیبانی قالب سایتتان از استانداردهای وب می دهد. اگر قالب سایت شما تست را قبول نشود قالب بدرد نخوری دارید و اگر هم پاس شود ، می توانید روی قالب خود حساب کنید و برای بهبود و سئوی آن وقت بگذارید.

برای شروع بایستی حالت دیباگ را روی وردپرس خود فعال کنید. برای این کار بهتر است که افزونه WP Debugging را نصب و فعال کنید تا تنظیمات آن مانند تصویر زیر ، در تنظیمات وردپرس ظاهر شود.

بعد از فعال کردن حالت دیباگ ، بایستی افزونه Theme Check را نصب و فعال کنید. این افزونه توسط تیم وردپرس تهیه و بروز رسانی می شود. بعد از فعال سازی ، در بخش نمایش، آخرین منو، تنظیمات این افزونه اضافه می شود. وارد آن شوید و از لیست نام قالب فعلی خود را انتخاب کنید. در نهایت روی Check it کلیک کنید.

اگر قالب شما امتحان را پاس شود صفحه زیر نمایش داده می شود:

اگر تست را قبول نشود، ارورها و ایرادات قالب به شکل زیر برای شما لیست می شود:

اگر نکات اصلی در طراحی سایت مثل استفاده از آخرین نسخه php ، داشتن حالت ریسپانسیو، رعایت هدرها و سایر المان های اصلی را رعایت کرده باشید، احتمالا بدون مشکل قالب شما پاس می شود.

این افزونه راهکاری مناسب برای درست سنجی کار نهایی انجام شده طراح سایت می باشد.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا