آموزشوردپرس

چطور تصاویر سایت وردپرسی را به سایت جدید منتقل کنیم؟

اگر مخزن تصاویر سایت شما هاستی دیگر باشد و بخواهید همه تصاویر خودتان را به هاست خود منتقل کنید این آموزش برای شما مناسب است. همچنین اگر سایت خود را از سرویس هایی بلاگ دهی به یک هاست شخصی منتقل می کنید نیز این آموزش برایتان مفید است.

وردپرس امکان درون ریزی محتوا از سایت ها و سرویس های مختلف را دارد. در این بین ممکن است تصاویر سایت شما بدرستی منتقل نشود. برای رفع مشکلات این پروسه، بایستی از افزونه Auto Upload Images کمک بگیرید. این افزونه به صورت خودکار تصاویری که در هاست شما نیستند را شناسایی می کند و مجدد در هاست شما بارگزاری می کند.

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه کافیست وارد تنظیمات آن شوید. در قسمت base url بایستی آدرس هاستی که درون آن تصاویر خود را وارد کردید وارد کنید . الباقی تنظیمات را دست نخورده باقی بگذارید.

حالا در نمای کلی پست ها، تعداد پستهای قابل نمایش را روی حداکثر عدد 999 قرار دهید. اگر بیش از 1000 پست دارید پروسه ای که در ادامه آموزش می دهم را برای صفحه بعدی لیست پست ها نیز انجام دهید.

همه پست ها را انتخاب کنید. حالت ویرایش سریع را باز کنید. روی دکمه بروز رسانی یا update کلیک کنید. افزونه Auto Upload Images دست به کار می شود و تمامی تصاویر را مجدد بارگزاری می کند ، البته اگر هاست ضعیفی دارید سعی کنید مثلا برای هر 200 پست این کار را انجام دهید.

این کار برای کسانی که از صندوقچه ابرآروان برای نگهداری تصاویر استفاده می کنند نیز مناسب است. البته افزونه صندوقچه امکان بارگیری تصاویر در هاست اصلی را دارد.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا