آموزشمطالب برتروردپرس

ایجاد اشتراک ویژه در وردپرس

افزونه های بیشماری برای درست کردن اشتراک ویژه در سایت های وردپرسی وجود دارند ولی کدام یک از آنها بیشترین امکانات را برای شما به ارمغان می آورد؟

امروز می خواهم افزونه Restrict Content Pro را به شما معرفی کنم، این افزونه در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس است. نسخه رایگان آن در مخزن وردپرس موجود است و کار را در می آورد در حالیکه نسخه پرو آن را بایستی از سایت هایی نظیر ابزار وردپرس تهیه کنید.

به کمک این افزونه می توانید براحتی بسته های مختلف دسترسی به سایت تعریف کنید و افراد و بازدید کنندگان سایت شما با تهیه این بسته ها می توانند محتوای سایت شما را مرور کنند. این افزونه ها برای سایت های دانلود فیلم و موزیک ، دانلود و فروش انواع فایل مفید است.

در بدو نصب کردن نسخه رایگان آن بایستی برای این افزونه صفحات اصلی را مشخص کنید. همه این صفحات با کد کوتاه قابل تعریف کردن هستند. صفحه ثبت نام، موفقیت در ثبت نام، مشاهده حساب کاربری و ویرایش حساب کاربری ، جزو صفحات اصلی هستند.

در بخش Payment بایستی نحوه پرداخت و واحد پول را انتخاب کنید. خوشبختانه اکثر سرویس های پرداخت داخل کشور افزونه مناسب برای Restrict Content Pro را دارند.

بعد از اینکه تنظیمات اصلی را انجام دادید بایستی وارد Memberships Levels شوید. در این بخش می توانید بسته های مختلف را برای دسترسی به سایت خود تعریف کنید. مثلا دوره های یکماهه ، سه ماهه و یکساله

بعد از اینکه سطوح دسترسی و انواع حساب کاربری را تعریف کردید ، وقتی پستی را منتشر می کنید می توانید انتخاب کنید که چطور در دسترس باشد؟

سطح کاربری پیش فرض مورد استفاده این افزونه مشترک یا Subscriber است.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا