آموزشوردپرس

چطور بخش اطلاعیه برای اعضا در وردپرس داشته باشیم؟

گاهی اوقات شما ادمین یک وبسایت هستید که لازم است اعضای سایت را بابت تعمیرات یا یک سری تغییرات مطلع کنید. برای این منظور شما لازم دارید تا بخشی برای اطلاعیه های شخصی سازی شده در اختیار داشته باشید.

برای شروع بایستی افزونه  WP Custom Admin interface را نصب و فعال کنید. بعد از فعال سازی آن روی وردپرس شما یک منوی جدید خواهید داشت که در آن می توانید اطلاعیه های جدید را درج کنید ( تصویر زیر ) ، در این بخش کلی کدهای کوتاه برای ایجاد سریعتر اطلاعیه ها وجود دارد.

در بخش اصلی این افزونه که برای ایجاد یک اطلاعیه جدید است مثلا می توانید به جای تایپ کردن آدرس سایت از کد کوتاه آن استفاده کنید.

کمی پایین تر می توانید رنگ دلخواه خود را برای اطلاعیه ، متناسب با مفهوم پیام ، انتخاب کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که کدام کاربران این اطلاعیه را مشاهده کنند، در چه بازه زمانی نمایش داده شود و همچنین می توانید انتخاب کنید که پیام قابل پاک کردن باشد یا نه.

بعد از ذخیره کردن ، اطلاعیه در لیست اطلاعیه ها قرار میگیرد ، همچنین برای کاربرانی که انتخاب کردید نیز نمایش داده می شود.

استفاده اصلی این افزونه برای این است که مثلا خرابی یا بروز رسانی های سایت را به کاربران دیگر سایت اعلام کنید.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا