آموزشوردپرس

چطور ایمیل خوشامد گویی وردپرس را مجدد ارسال کنیم؟

هر وقت کاربری در سایت وردپرسی ثبت نام می کند، یک ایمیل خوش آمد گویی برایش ارسال می شود، در این ایمیل نحوه لاگین توضیح داده شده است. اگر سایت شما ورود با ایمیل فعال داشته باشد احتمالا رمز عبور از طریق این ایمیل ارسال شده است.

اگر بخواهید برای کاربران خود مجدد این ایمیل را ارسال کنید به صورت پیش فرض وردپرس امکانش را به شما نمی دهد ، برای این کار بایستی یک افزونه جدید نصب کنید . افزونه WP Mail SMTP برای این منظور مناسب است. بعد از نصب و فعال سازی این افزونه بایستی دستور دهید که لاگ ایمیل ها ذخیره شود تا بتوانید در آینده مجدد آنها را ارسال کنید.

در تنظیمات این افزونه اگر وارد شوید، در گزینه Email Log ، امکان فعال سازی را مشاهده خواهید کرد ( تصویر زیر)

حتما در انتهای صفحه ای که قرار دارید ، مدت زمان نگهداری این لاگ ها را همیشه انتخاب کنید، با این کار همیشه ایمیل های سیستمی ذخیره می شوند.

حالا فرض کنید که این افزونه و امکان لاگ آن را فعال کردید و در همین مدت کاربری در سایت شما ثبت نام کرده و مشخصات خودش را که در ایمیل بوده گم کرده است. می توانید وارد بخش Email Log شوید :

حالا ایمیلی که برای وی در هنگام ثبت نام ارسال شده است را پیدا کنید. و وارد حالت مشاهده لاگ شوید.

در نمای لاگ، یک سری امکانات مرتبط به مدیریت ایمیل در گوشه صفحه قرار دارد. یکی از گزینه ها ارسال مجدد ایمیل است. با کلیک روی آن ، مجدد ایمیل خوش آمد گویی یا هر ایمیلی که کاربر شما از دست داده ، مجدد برای وی ارسال می شود.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا