آموزشوردپرس

چرا وردپرس را انتخاب کنیم؟ – نسخه 2022

از روز اولی که وردپرس به دنیا معرفی شد سالها می گذرد، پروژه اوپن سورسی که همیشه در حال بروز رسانی است و به قدری پخته شده که مثلا پیشنهاد دادن خرید آیفون برای کسی است که دنبال گوشی می گردد. می توانید براحتی به هر کسی که دنبال ایجاد یک سایت است پیشنهاد دهید وردپرس را انتخاب کنید.

اینکه چرا وردپرس در سال 2022 بهترین گزینه برای ایجاد سایت است به چند دلیل زیر است:

  • بروز رسانی دائمی با جدیدترین متدهای برنامه نویسی بدین معناست که همیشه دربرابر خطرات بروز است و از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می کند، حالا فرض کنید کسی در کشور ما ، ایران ، ادعا می کند که راهکاری دارد که خودش توسعه داده و از وردپرس بهتر است، دانشی که برای آن کد نویسی استفاده شده بر مبنای دانشی است که قبلا به زبان انگلیسی منتشر شده و بعد از مدتی که به فارسی ترجمه شده به آن کد نویس آموزش داده شده پس همیشه یک گپ یا فاصله بین دانش داخل کشور و دانشی که وردپرس برروی آن سوار است وجود دارد.
  • امنیت وردپرس در سال های اخیر واقعا اورهال شده است. این روزها پلاگین های امنیتی وردپرس با جدید ترین ابزارهای امنیتی هاستینگ ها کاملا سینک هستند و امنیتی یکپارچه از سمت سرور و از سمت نرم افزار را شما در اختیار دارید.
  • گستره ای از افزونه ها ( پلاگین ) هستند که برای هر ایده ای امکان پیاده سازی آن ایده را مهیا می کنند. شما بخواهید سایت فروشگاهی بزنید، ووکامرس را دارید، می خواهید انجمن بزنید کلی افزونه انجمن ساز دارید، می خواهید سایت آموزشی بزنید کلی افزونه در اختیار دارید. اینکه می گویند بدون دانش کد نویسی این روزها می توان با وردپرس هرچیزی را ایجاد کرد واقعا درست است.
  • دنیایی از صفحه سازها این روزها این امکان را به همه می دهد تا سایت هایی خیره کننده طراحی کنند بدون اینکه نیازی به کد نویسی های پیچیده باشد. المنتور ، Brizy و چند ده افزونه حرفه ای صفحه ساز دیگر وجود دارد که همه نیاز شما را برای طراحی یک سایت حرفه ای کاور می کنند.
  • بهینه شدن منابع مورد استفاده وردپرس را واقعا از نسخه 4 تا نسخه های فعلی که در ورژن 5 است را می توان احساس کرد، این که یک سیستم مدیریت محتوا برای هر بخش امکان بهینه سازی و استفاده درست از منابع را داشته باشد یک نعمت است.

5 دلیلی که دربالا ذکر شد تنها بخشی از دلیل این است که برای طراحی سایت خود از وردپرس استفاده کنیم. به محض نصب و راه اندازی وردپرس و کار با آن کاملا متوجه سادگی در عین حال قوی بودن آن می شوید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا