کسب و کار

ویدئو مارکتینگ چیست؟ معرفی محصول جدید آکادمی برانکس

امروز می خواهم درباره محصول جدید آکادمی برانکس خدمت شما توضیح ارائه کنم، یک دوره آموزشی از هاب اسپات Hubspot که یکی از خدمت دهندگان حرفه ای در زمینه CRM های تحت وب است به صورت دوبله شده و کامل در آکادمی برانکس منتشر شده که می توانید آن را با یک قیمت بسیار استثنائی خریداری کنید.

این دوره آموزشی دوبله شده ، دوره ویدئو مارکتینگ است. اگر نمی دانید ویدئو مارکتینگ چیست ، از سایت shayegan.net کمک میگیریم:

  1. ویدئو مارکتینگ به مفهوم ساخت ویدئو از محصولات یا خدمات و انتشار آن در رسانه های دیجیتال بمنظور جذب مخاطب هدف است.
  2. ویدئو مارکتینگ یکی از روشهای بازاریابی است که در آن مخاطب توسط یک فیلم تبلیغاتی جذب خدمات یا محصولات یک برند می شود.
  3. منظور از ویدیو مارکتینگ فرایند تولید و انتشار ویدیو در وب سایت و شبکه های اجتماعی است که اهداف معرفی محصول و خدمات و همچنین جذب مشتری و افزایش فروش را دنبال کند.
  4. ویدیو مارکتینگ اکران ویدئو تبلیغاتی به منظور جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری اطلاق می شود.

در این دوره آموزشی شما ویدئو مارکتینگ را با دید استفاده از محصولات و خدمات Hubspot فرا میگیرید. جدا از اینکه سرویس های هاب اسپات در ایران در دسترس هستند یا نه ، مفاهیمی که درباره ویدئو و مارکتینگ گفته می شود فراتر از نرم افزار اختصاصی این شرکت است.

می توانید این دوره آموزشی را با قیمت 250 هزار تومان تهیه کنید. حجم محتوا حدود 500 مگابایت است و در حدود 30 ویدئو جداسازی شده است. در ویدئوی زیر ، بخشی از این دوره که انواع ویدئو را معرفی می کند را مشاهده می کنید.

برای خرید این دوره می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا