آموزشکسب و کارمطالب برتر

از کجا سرور با کانفیگ دلخواه بخرم؟ – بروز رسانی 1402

خیلی از شرکت ها سرور مجازی به شما می فروشند، با قیمت های مختلف و امکانات مختلف، ولی چیزی که در همه آنها مشترک است، کمتر شرکتی کانفیگ دلخواه مثلا با یک image دلخواه برای شما نصب انجام می دهد. در این پست دو آپشن معروف را معرفی می کنم.

مورد اول را قبلا در سایت معرفی کردم، سرور ابری ابرآروان

ابرآروان به شما این امکان را می دهد تا image دلخواه خودتان را در سرویس و پیشخوان خود آپلود کنید و با چند کلیک ساده روی سرور خود deploy کنید. پشتیبانی در ساعات نا متعارف خیلی در دسترس نیست ، اگر پشتیبانی در دسترس بخواهید بایستی هزینه زیادی پرداخت کنید. هزینه سرورها هم به نظرم بالاست.

مورد دوم گزینه بهتری است ، سرور مجازی پارس پک

پارس پک این امکان را به شما می دهد تا فقط با زدن یک تیکت و اعلام لینک دانلود image دلخواه خود ، مثلا یک نرم افزار که سورس اش در bitnami وجود دارد، آن را نصب شده روی سرور ، کاملا کانفیگ شده تحویل بگیرید. نکته مهم این است که در موردی که من از این سرویس استفاده کردم ساعت 11 شب روز جمعه سرویس را خریداری و تحویل گرفتم! هزینه سرورها بسیار معقول است، سرعت تحویل خوب است و نیازی هم به احراز هویت نیست.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا