اخبار فناوریمطالب برتر

هوش مصنوعی به گوگل کروم می آید

گوگل نیز همانند سامسونگ می خواهد کاری کند که شما بتوانید از هوش مصنوعی در کارهای روزمره خود براحتی استفاده کنید. بدین منظور از نسخه 121 تا 122 یک سری امکانات جدید به شرح زیر به کروم اضافه می شودکه کارهای روزمره کاربران را بهبود می بخشد.

اولین بخشی که هوش مصنوعی در آن کمک خواهد کرد تجمیع تب های کروم بر اساس موضوع است که به افرادی که کلی تب در روز باز می کنند کمک خواهد کرد.

روی دکمه مربوط به نمایش تب های باز کروم در نسخه بتای آن اگر کلیک کنید خواهید دید که بخشی به نام Organize tab اضافه شده است که اگر روی دکمه آبی ( تصویر بالا ) کلیک کنید تب ها همانند تصویر پایین دسته بندی خواهند شد.

مورد بعدی که به کروم در قالب هوش مصنوعی اضافه می شود ، امکان کمک کردن به تکمیل کردن متون و فرم هاست که واقعا به کار کاربران ایرانی خواهد آمد ، چرا که در اکثر سایت های خارجی وقتی می خواهیم تیکتی برای پشتیبانی ارسال کنیم لحن و جمله بندی های ما اکثرا دچار مشکل است و چندبار باید بخاطر انگلیسی ضعیف خودمون عذر خواهی کنیم!

برای استفاده از این قابلیت کافیست در باکس تکست راست کلیک کنید و Help me write را انتخاب کنید. در باکسی که باز می شود شما لحن و موضوع را بیان می کنید تا به شما پیشنهاداتی برای درج در فرم متنی نمایش داده شود.

مورد سومی که به کروم اضافه خواهد شد امکان کمک گرفتن از هوش مصنوعی برای شخصی سازی کردن کروم است شاید این بخش خیلی کاربردی نباشد ولی با توجه به سلیقه شما و هوش مصنوعی کروم 121 تم شخصی سازی شده ایجاد می کند.

وقتی وارد Customize Chrome می شوید می توانید از امکان Create with AI در تغییر تم استفاده کنید. کروم یک سری تم شخصی سازی شده به شما نمایش می دهد که با یک کلیک در دسترس هستند. ( تصویر زیر )

سامسونگ با معرفی Galaxy AI مسابقه آوردن هوش مصنوعی به ابزارهای فعلی را استارت زد. با این کار ارگانیک تر و راحتتر کاربران به هوش مصنوعی دسترسی دارند. ابزاری که قبلا با آن آشنا بودید حالا به مرور امکانات هوش مصنوعی به آن افزوده می شود. اینطور نیازی به نصب ابزارها و اپ های جداگانه نیست.

موفق باشید.

منبع

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا