آموزشتولید محتوا

معرفی انواع اکانت ها در اینستاگرام

شاید برای شما هم سوال باشد که هر کدام از مدل های اکانتی در اینستاگرام چه امکاناتی دارد و بدرد چه کسی می خورد؟! در اینستاگرام ما سه مدل اکانت داریم، اکانت های شخصی، بیزنس یا تجاری و اکانت کریتور creator که برای هنرمندان و تولید کنندگان محتوا کاربرد دارد. اگر می خواهید بدانید فرق اینها چیست و کدام به کار شما می آید در ادامه با من همراه باشید.

اکانت های شخصی:

این اکانتها برای افراد عادی کاربرد دارد، personal profile امکان پرایوت یا عمومی شدن دارند، گزارشات آنالیزی از میزان تعامل ندارند و امکان درج راه های تماس در بیوگرافی در آن وجود ندارد و در آخر هم امکان مونتایز شدن یا درآمد زایی ندارند.

اکانت های شخصی در مقابل امکان دریافت وریفکیشن یا تیک آبی دارند. امکانات پایه اینستاگرام مثل ارسال پست، استوری و IGTV را دارند. امکان اتصال به صفحات فیس بوک اختیاری است.

اکانت های بیزنس:

اکانت های تجاری یا بیزنس برای مارکتینگ و بازاریابی طراحی شده اند، امکان نمایش آنالیز دقیق میزان تعامل کاربران با پست ها، استوری ها و IGTV در آن قرار داده شده است. امکان درج راه های تماس در بیوگرافی در آن قرار داده شده است. حتما بایستی این اکانت ها به یک صفحه در فیس بوک متصل باشند تا بتوانید از امکانات اتصال و مدیریت آن توسط اپ های واسط استفاده کنید. می توانید در این حساب ها تبلیغات کنید .همچنین می توانید همانند اکانت های شخصی برای برند خود تیک آبی دریافت کنید . اگر بیش از 10 هزار دنبال کننده دارید می توانید لینک در استوری ها قرار دهید. تنها مشکل این اکانتها عدم امکان پرایوت کردن است که خب برای اکانت های تجاری کاربردی ندارد.

اکانت تولید کنندگان محتوا Creator :

اکانت های تولید کنندگان محتوا، همانند اکانت های تجاری به آمارهای آنالیزی دسترسی دارند ولی با کمی تفاوت! در این اکانت ها شما می توانید مقدار لایک را مخفی کنید که خدف عدم تاثیر تعداد لایک برروی نمایش یک اثر هنری است. امکانات تماس را می توانید داخل بیوگرافی خود قرار دهید، اگر بیش از 10 هزار دنبال کننده دارید یا تیک آبی دریافت کرده اید می توانید لینک در استوری ها قرار دهید، امکان همکاری با برندها را دارید و می توانید اکانت خود را مونتایز کنید تا از نمایش تبلیغات درآمد داشته باشید.

هر دو مدل اکانت تجاری و تولیدکنندگان محتوا به ابزار جدید facebook creator studio جهت مدیریت ارسال و برنامه ریزی محتوا دسترسی کامل دارند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا