وردپرس

معرفی افزونه add from server

یکی از مشکلاتی که همیشه در داشبورد وردپرس به عنوان یک ادمین با آن برخورد می کنید امکان آپلود همزمان و سریع فایل برروی سرور و استفاده از آن فایل ها در وردپرس است. وردپرس به این سادگی امکان استفاده از فایل هایی که داخل فولدرهای مختلف سرور ریخته اید را نمی دهد.همچنین ممکن است سرور شما محدودیت حجم آپلود فایل داشته باشد. در این صورت بایستی از افزونه add from server استفاده کنید.

به کمک این افزونه می توانید فایل ها با حجم های مختلف را داخل سرور ، به کمک هر نرم افزاری که دوست دارید آپلود کنید و بعد از اتمام آپلود ، آنها را به بخش مدیریت رسانه وردپرس اضافه کنید. این افزونه برای افرادی که فروشگاه اینترنتی فروش انواع فایل های آموزشی و … دارند بسیار مناسب است. فرض کنید فایل های دوره آموزشی شما بیش از 1 گیگابایت حجم دارد، براحتی به کمک ftp فایل های دوره خود را در پوشه ای دلخواه داخل هاست آپلود کنید و سپس به کمک افزونه add from server این فایل ها را به رسانه های وردپرس خود اضافه کنید و به عنوان محصول در ووکامرس تعریف کنید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا