آموزشوردپرس

مدیریت وظایف در داشبورد وردپرس

اگر شما یک بلاگ ساده دارید یا کسب و کارتان با محور سایتتان می چرخد، می توانید از همان داشبورد سایت وردپرسی خود برای مدیریت وظایف و کارها استفاده کنید.

به کمک افزونه Kanban Boards for WordPress می توانید برنامه های روزانه خود را در داشبورد وردپرس مدیریت کنید. بعد از نصب و راه اندازی آن می توانید وارد تنظیمات آن شوید و برای شرایط مختلف رنگ های مختلف ایجاد کنید:

بر اساس دسته ها و رنگ بندیهایی که در تنظیمات این افزونه برای خود تعریف کردید می توانید شروع به تعریف وظیفه کنید. هر بار که داشبورد وردپرس خود را چک می کنید می توانید این وظایف را مشاهده کنید:

البته من خودم از گوگل Keep استفاده می کنم که روی گوشی در قالب یک اپ همیشه همراه من می باشد.

موفق باشید

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا