اخبار فناوریمطالب برتر

متا با کلی دستیار AI وارد می شود

روز چهارشنبه مراسم کانکت متا در کالیفرنیا برگزار شد. در طی این مراسم یک سری سخت افزار و نرم افزار جدید معرفی شد که در این پست موارد مهم نرم افزاری را با هم بررسی می کنیم.

مهم ترین چیزی که متا معرفی کرد ، زبان EMU بود که می تواند بر اساس درخواست های کاربر در حدود 5 ثانیه تصاویر متناسب را تولید کند. این زبان توسعه در چت بات جدید Meta AI استفاده شده است که رقیب Chat GPT است.

در کنار Meta AI ، یک سری بات های سرگرم کننده در موضوعات مختلف نیز متا معرفی کرد که مثلا یکی در زمینه پخت و پز مهارت دارد و یکی که با بازی اسنوپ داگ رپر معروف طراحی شده است در زمینه بازی های ویدئویی خبره است.

در کنار این موارد بخشی به نام Meta AI Studio بزودی در اختیار کاربران قرار میگیرد که به کمک آن کاربران می توانند دستیار اختصاصی خود را در موضوعی خاص طراحی کنند.

مهم ترین نکته این مراسم همکاری بین متا و مایکروسافت برای تحلیل داده های موتور جستجو Bing توسط دستیار متا است. دوستی که احتمالا در رقابت با گوگل ایجاد شده است.

اینستاگرام و واتساپ بزودی قابلیت های هوش مصنوعی را بدست خواهند آورد. در اینستاگرام می توانید بزودی به کمک AI از ماه آینده تصاویر دلخواه خود را ویرایش کنید. مثلا لباس خودتان یا پس زمینه تصویر را به کمک هوش مصنوعی تغییر دهید.

در واتساپ هم می توانید استیکر های اختصاصی داشته باشید، یا اینکه درباره موضوعات مختلف از دستیار Meta درچت ها کمک بگیرید .

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا