آموزشاخبار کریپتوارز دیجیتال

رمز ارزهای هفتگی – 7 نوامبر

دوستان دنبال کننده برنامه رمز ارز سلام! این هفته کلی ارز جدید برای خرید معرفی می کنیم، همه این ارزها پروژه های خوبی هستند که آینده دار می باشند، بازار التکوین ها بزودی تکان بزرگی می خورد و ما رشد سرمایه های خودمون را خواهیم دید.

اول از همه سراغ یک فرصت خرید عالی می روم، رمز ارز فانتوم FTM ، یک پتانسل عالی در پیش رو دارد. الان می توانید این ارز را با قیمت 2.7 دلار خریداری کنید و نگهداری کنید تا قیمت آن به 3.25 دلار برسد. یک سود ساده و سریع!

ارز بعدی که معرفی می کنم برای آن دسته از افرادی است که می خواهند روی اتریوم سود داشته باشند. اتریوم بزودی به ناحیه 5 هزار دلاری می رسد، می توانید هر مقدار از دارایی خودتان را به صورت سنگین! وارد اتریوم کنید چرا که سود خوبی بدست خواهید آورد.

ارز بعدی سلر است ، ارز دیجیتال سلر در تایم فریم ۱۲ ساعته، اصلاح خود را بیشتر به صورت زمانی انجام داده است و در نقطه حمایتی خوبی قرار دارد. محدوده‌های قرمز یعنی قیمت ۰.۱۰۳۷ دلار، نقاط خرید مناسبی با رعایت حد ضرر است؛ اما شرایط بازار نیز تاثیر بسیاری در ادامه روند دارد. بنابراین حتما در معاملات خود حد ضرر را رعایت کنید.

یک سود خوب دیگر لینی یر است، ارز دیجیتال لینی‌‌یر در تایم فریم یک‌روزه، در حال برخورد به مقاومت استاتیک خود در محدوده ۰.۰۶۶ دلار است که در صورت شکست این ناحیه، توانایی رشد تا اهداف ۰.۱۰ و ۰.۱۶ دلار را دارد. همچنین محدوده ۰.۰۵۰ و ۰.۰۴۱ دلار نقاط مناسبی برای خرید این ارز است.

با تحقیق کردن سعی کنید یک سبد خرید همیشه داشته باشید و سرمایه خودتان را داخل این سبد بین ارزهای مختلف پخش کنید تا بتوانید از سودهایی که بدست می آید نهایت استفاده را ببرید.

موفق و پر سود باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا