خودمانیمطالب برتر

جمع بندی سال 1402 و شروع 1403

سال 1402 نیز به پایان رسید، سالی که در آن اینترنت به طور کلی بی کیفیت تر شد، دسترسی ها سخت تر شد و در طرف مقابل هزینه های دسترسی به اینترنت روز به روز گرانتر شد. هزینه هاستینگ، هزینه دامنه و سرور به سبب افزایش قیمت دلار افزایش چشمگیری داشت، هزینه های دستمزد طراحی و کد نویسی هم به همین دلیل دچار افزایش شد.

در سال 1402، تعداد محتوای آموزشی سایت برانکس از حدود 600 مطلب به بیش از 1200 مطلب رسیده است و ترافیک سایت نیز بسیار افزایش چشمگیر داشته است. بیشترین مطلبی که در سایت ما بازدید دریافت کرد، مناسبت های ماهانه بود که متاسفانه یا از روی بدشانسی همیشه هم بروز نبود! و چند ماه را از قلم انداختیم.

مورد بعدی که بسیار پرطرفدار بود، محتوای رفع خطاهای وردپرس بود، خطاهایی که در وردپرس پدیدار می شوند و دلیل آنها را خیلی ها نمی دانند. خصوصا پست مربوط به چطور ارور ERR_CONNECTION_RESET را رفع کنیم؟ که بیش از 12 هزار بازدید کسب کرده است.

امیدواریم سال پیش رو، سالی پر از موفقیت برای همه دوستان ، رفقا و دنبال کنندگان برانکس باشد.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا