خودمانیمطالب برتر

بهترین های مجله تایم در سال 2023

مجله تایم هر سال شخصیت های برتر سال را انتخاب می کند. امسال هم این کار را طبق سنت چندین و چند ساله اش انجام داده است.

از شخصیت برتر سال 2023 از دید مجله تایم شروع می کنیم. برای سال 2023 تیلور سویفت خواننده و ترانه سرای امریکایی انتخاب شده است. پیرو این انتخاب یک مصاحبه بسیار مفصل پیرامون بخش های مختلف زندگی ، تور موسیقی و همچنین شروع همه ماجرا توسط مجله تایم با Taylor Swift انجام شده است که متن کامل آن را از اینجا می توانید مطالعه کنید.

در ابتدای مصاحبه ، وی از این صحبت می کند که چطور در سن 17 سالگی شانس رفتن به یک تور موسیقی را به دلیل اینکه اسپانسر تور خواننده اصلی، یک شرکت آبجو سازی بوده و چون سن تیلور در آن زمان زیر 18 سال بوده نتونسته که همراه با بند اصلی به تور بره ولی سال بعد که 18 سال تمام شده بوده ، اسپانسرها با پرداخت یک هزینه زیاد دوباره تیلور را به تور بازگردانده اند. چرا که در تبلیغات شرکت آبجو سازی ، مصرف زیر 18 سال مجاز نیست و نباید یک خواننده زیر سن قانونی مصرف آبجو را تبلیغ کند.

تیلور سویفت در سالی که گذشت تمامی رکوردهای استریم موسیقی و فروش آلبوم های موسیقی را جابجا کرد. بابت تور ERA که این روزها در حال پخش در سینماهاست هم گفته که بیش از 40 قطعه در این کنسرت ها اجرا می شود و برای آماده شدن و اجرای این همه آهنگ هرروز تمرین های کامل ورزشی انجام می دهد.

در ادامه شخصیت های برتر سال 2023 مجله تایم ، بهترین ورزشکار سال را انتخاب کرده است که کسی نیز جز لیونل مسی ! که در بین ورزشکاران این روزها همه رکوردها و اتفاقات خوب را برای خودش رقم می زند.

لیونل مسی ، با تیم ملی آرژانتین قهرمان جهان شد، توپ طلای بهترین بازیکن سال را بدست آورد و با تیم اینترمیامی در لینگ MLS کلی گردوخاک به پا کرده است. سخت است که ورزشکار دیگری را که به این حد موفق و خوش شانس باشد پیدا کنید.

شخصیت بعدی که مجله تایم انتخاب کرده است، بهترین مدیر سال است. سم آلتمن مدیر شرکت OpenAI که کلی فراز و فرود داشت و توسط هیئت مدیره خودش هم اخراج شد و بعد سریعا دوباره استخدام شد. سم آلتمن واقعا در سال گذشته زندگی همه ما را دگرگون کرد. انقلابی که با هوش مصنوعی شروع شده و همچنان در حال ادامه است را مدیون کارهای شرکت OpenAIباید بدانیم.

آخرین انتخاب مجله تایم مربوط می شود به شخصیت تاثیر گذار سال 2023 که بازیگر تئاتر و تلویزیون Alex Newell انتخاب شده است. درباره کارهای هنری این بازیگر به شخصه اطلاعات آنچنانی ندارم ولی می دانم که در سریال Glee و چند برنامه تلویزیونی بسیار پر مخاطب آمریکایی این بازیگر ، نقش ایفا کرده است.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا