آموزشوردپرس

ایجاد جایگاه های جستجو مختلف در وردپرس

اکثر وبسایت ها دارای یک استاندارد یکسان برای جستجو هستند، مثلا همین سایت ما، در کنار منوی اصلی دکمه جستجو را قرار دادیم، ولی به قول یک سری از دوستان بهتر است که در جای جای سایت ، امکان جستجو را قرار دهید، تا اگر کاربر سایت شما ، هر جایی نیاز به جستجو داشت بدون مشکل کلمه مورد نظرش را جستجو کند.

برای این منظور بایستی از افزونه SearchWP استفاده کنید. این افزونه که نسخه رایگان و پولی دارد و می توانید با جستجو در مارکت های ایرانی نسخه پولی آن را بدست آورید این امکان را به سایت شما اضافه می کند تا بتوانید جایگاه های جستجو مختلف با امکان جستجو در بخش های مختلفی که تعیین می کنید ایجاد کنید، مثلا یک جستجو برای پست ها بذارید، یک جستجو در تگ های سایت بذارید یا اصلا فقط جایگاه های متنوع جستجو ایجاد کنید که همه آنها بتوانند در تمام بخش های سایت شما جستجو کنند.

ستاپ کردن این افزونه کار خاصی از شما نمی برد و بعد از فعال سازی آن می توانید وارد تنظیمات آن شوید و در بخش engines موتورهای جستجو خود را ایجاد کنید. بعد از ایجاد کردن منابع مختلف می توانید برای هر منبع نحوه جستجو در کلمات و بخش ها را همانند تصویر زیر با جزئیات تعیین کنید.

بعد از ایجاد، در ابزارکهای وردپرس یا در منو وردپرس می توانید جستجو ایجاد شده را اضافه کنید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا