آموزشوردپرس

ارتقا سئو SEO Improve – مشخص کردن کلمات کلیدی Keywords

در زمینه سئو، شاید مهم ترین موضوع این باشد که شما بدانید در حوزه کاری خودتان بایستی از چه کلماتی استفاده کنید. یک سری کلمات هستند که در موتورهای جستجو برای نمایش کسب و کار شما استفاده می شوند شاید این کلمات خیلی تخصصی نباشند شاید هم عباراتی باشند که با اینکه شما متخصص کارتان هستید تا حالا نشنیده باشید. به همین دلیل لازم است که شما قبل از شروع به فعالیت در هر زمینه ای اول بفهمید که مردم چطور و با چه کلماتی کسب و کارهای مشابه شما را پیدا می کنند؟! سپس با استفاده از این کلمات ، بایستی شروع به تولید محتوا و نوشتن توضیحات خدمات و محصولات خود بکنید. با این کار شانس دیده شدن بیشتری خواهید داشت.

برای شروع به کار بایستی یک سرویس اینترنتی پیدا کنید که به شما در این بخش کمک کند. همه سرویس هایی که معرفی می کنم در بخش رایگان این امکان را به شما می دهند که بتوانید کلمات کلیدی اصلی را پیدا کنید.

معروف ترین سرویسهایی که برای مشخص کردن کلمات کلیدی استفاده می شود Semrush و Ahrefs هستند. مثلا درباره سئو وردپرس اگر به این سایت ها درخواستی بدیم خواهیم دید که همانند تصویر زیر چه کلمات کلیدی بایستی در متون و محتوای سایت خود استفاده کنیم.

بعد از اینکه شما کلمات را شناسایی کردید لازم است که حتما وقتی می خواهید درباره موضوعی صحبت کنید، نگارش را رعایت کنید. مثلا اگر عنوانی دارید حتما با تگ عنوان آن را مشخص کنید. اگر متن ساده دارید ، تگ پاراگراف را انتخاب کنید.

با رعایت موارد فوق شما می توانید مطئمن باشید که محتوای سئو شده خوبی برای سایت خود ایجاد کردید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا