آموزشآموزش سرچ کنسول گوگلوردپرس

آموزش رایگان سرچ کنسول – قسمت هشتم– بررسی امنیت سایت وردپرسی

من در برانکس کلی محتوای آموزشی بابت امنیت سایت منتشر کردم ولی این بخش از سرچ کنسول شامل یک سری اصول رفتاری می شود که رعایت کردنشون نتیجه اش، عدم نمایش مشکل امنیتی توسط گوگل ، و No Index نشدن سایت می شود.

مهم ترین موردی که شما در زمینه امنیتی باید رعایت کنید این است که سعی کنید به هیچ عنوان محتوای شامل بد افزار یا نرم افزارهای کرک شده را علنا در سایت خود منتشر نکنید. یا اینکه اگر لینکی به سایتی که دارای محتوای کرکی و بدافزار است ، حتما لینک No Follow قرار دهید.

دومین مورد این است که سعی کنید از هاستینگ معتبر استفاده کنید که از ip های بلاک شده و لیست سیاه برای سرورهایش استفاده نکند. اینکه لایسنس سی پنل و کنترل پنل سایت شما ولید و معتبر باشد خیلی مهم است. به طور کلی سعی کنید از شرکت هاستینگ معتبر هاست تهیه کنید.

سومین موردی که بایستی همیشه رعایت کنید این است که افزونه ها و وردپرس خودتان را همواره در بروز ترین نسخه نگهدارید. در وب برعکس سایر نرم افزارها لازم است که شما همیشه از آخرین و بروز ترین تکنولوژی استفاده کنید.

چهارمین و مهم ترین موردی که بایستی همیشه در نظر داشته باشید، گواهینامه SSL سایت شماست که بایستی همیشه ولید و مطمئن باشد. هم آدرس سایت و هم آدرس سایت با www بایستی همیشه تحت یک گواهی نامه اس اس ال معتبر مثل Lets Encrypt باشد. هاست های معتبر همگی دارای این گواهینامه هستند.

اگر سه کار بالا را انجام دهید هیچ وقت در بخش امنیت سرچ کنسول گوگل، برای شما اخطاری درج نمی شود.

در گام بعدی اگر خواستید سایت وردپرسی خودتان را ایمن کنید ، می توانید به پست زیر مراجعه کنید:

چطور سایت خودم را کاملا امن کنم؟ بهترین آموزش های امنیتی

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا