آموزشویندوز و لینوکس

آموزش انتقال بازی های تحت استیم از فولدری به فولدر دیگر

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که بازی جدیدی خریداری کردید و بعد از خرید بازی متوجه شدید که در درایوی که معمولا بازی ها را نصب می کنید ( مثلا درایو NVMe ) دیگری جایی باقی نمانده و تصمیم به جابجایی بازیهای قدیمی میگیرید.

خب درست جایی آمدید ، در این پست می خواهم به شما آموزش بدهم که چطور بازی های استیم خود را از درایو یا فولدری به فولدر دیگری انتقال دهید.

ابتدا بایستی در محلی که می خواهید بازی خود را کپی کنید یک فولدر مخصوص استیم ایجاد کنید تا در آن بتواند کتابخانه تشکیل دهد. برای این کار وارد تنظیمات Steam شوید.

سپس از بخش Downloads برروی منوی بالای آن یعنی Steam Library Folders کلیک کنید.

در پنجره ای که باز می شود درایو یا فولدری که می خواهید کتابخانه جدید استیم در آن ایجاد کنید را انتخاب کنید.

حالا که یک آدرس جدید برای کتابخانه استیم در اختیار دارید می توانید براحتی با راست کلیک برروی هر بازی که می خواهید آن را منتقل کنید با رفتن به بخش Properties همانند تصویر زیر …

از بخش Local Files همانند تصویر زیر برروی منوی Move Install Folder کلیک کنید و آدرس جدید را از منوی کشویی که باز می شود انتخاب کنید.

بعد از این کار استیم شروع به انتقال دیتای بازی مورد نظر می کند. به همین راحتی تمام شد …

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا