آموزشتولید محتوا

گوگل کلی امکانات جدید برای موتور جستجوی خودش معرفی کرد

گوگل هند را دوست دارد. چرا که هند یکی از بزرگترین مصرف کنندگان خدمات گوگل می باشد. تمامی سرویس های گوگل با بهترین سرعت و قیمت در اختیار حدود 1 میلیارد نفر مردم هند است.

اخیرا کنفرانسی گوگل در هند برگزار کرده و در آن امکانات جالبی برای موتور جستجویش رونمایی کرده که اول برای هندی ها فعال می شود و بعد در سایر نقاط دنیا من جمله آمریکا در دسترس خواهد بود.

امکان مولتی سرچ اولین موردی است که گوگل معرفی کرده است ، بدین معناست که می توانید با ترکیب کلمات و تصاویر جستجو کنید و نتایجی دقیق تر بدست آورید.

مورد بعدی که رونمایی شده است ، اگر در ویدئوهای آپلود شده در یوتیوب chapter قرار دهید ، گوگل آنها را دقیق تر index خواهد کرد و مثلا نتیجه ای از وسط یک ویدئو به کاربری که کلمه ای خاص را جستجو کرده نمایش می دهد.

آخرین مورد ، امکان جدید گوگل لنز است که می تواند نسخه دکترها را اسکن و مشخص کند درباره چه چیزی نوشته اند. این مورد بسیار جالب است ولی تاریخ دقیق عرضه شدن جهانی این مورد اعلام نشده است.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا