اخبار فناوریاخبار کریپتو

گردابی به نام چیا ماینینگ

همانطور که چندی است هر فروشگاه سخت افزار که میرید می شنوید یک ارز جدیدی پا به عرصه ماین گذاشته است که چیا نام دارد. برخلاف بقیه شیوه های ماین ، در چیا شما فارم انجام می دهید ، این الگوریتم که اثبات فضا است به این شکل است که شما بایستی یک سری اطلاعات را برروی هارد دیسک خود ایجاد کنید که این اطلاعات با شبکه چیا سینک می شود و در صورتی که شما خوش شانس باشید برنده بلاک چیا می شوید داخل هر بلاک چیا 2 عدد چیا قراردارد. تا اینجا همه چیز خوب است اما از آنجاییکه این ارز مبتنی بر اثبات فضا است برای اینکه تخمین خودتون در بردن چیا را افزایش دهید بایستی هارد دیسک بیشتری اضافه کنید، از آن طرف هارد دیسک جدید اضافه شدن همانند مثلا ماین با گرافیک درجه سختی شبکه را افزایش می دهد و ممکن است حتی در دراز مدت شانس برنده شدن شما به حداقل برسد. خیلی ها که در این ارز اقدام به شروع فعالیت کردند ندانسته وارد شده اند و کلی هزینه کرده اند و چیزی هم نبرده اند.

مشکل اینجاست که هنوز برای این ارز استخری وجود ندارد و شما در واقع دارید سولو ماین انجام می دهید در هر ارزی اگر سولو ماین کنید ممکن است مدتها چیزی برنده نشوید. بر خلاف سایر ارزها اگر استخری ایجاد شود شما بایستی پروسه plot کردن که ممکن است هفته ها طول بکشد را مجدد انجام دهید. پس یک پیشنهاد وارد گرداب چیا نشوید، بگذارید استخر برای آن ایجاد شود و سپس وارد آن شوید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا