آموزشوردپرس

چطور یک محتوا یا یک صفحه را در وردپرس با رمز عبور محافظت کنیم؟

گاهی اوقات لازم است که شما محتوایی را در سایت خود به صورت پست یا صفحه ثابت منتشر کنید و این محتوا فقط با دانستن یک رمز در دسترس باشد. این حالت، نسخه ساده تر عضویت پولی در وردپرس است. مثلا می توانید بابت تست ها و آزمون های روانشناسی برروی سایت خود، روی صفحه آزمون رمز بگذارید و بعد از دریافت هزینه ، رمز دسترسی به آزمون را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

برای انجام مورد بالا، کافیست در هنگام انتشار پست برروی قابل مشاهده بودن در وردپرس فارسی و در قسمت Visibility در وردپرس انگلیسی همانند تصویر زیر کلیک کنید.

در لیستی که باز می شود گزینه آخر مربوط به رمز نگاری پست یا صفحه است، این گزینه را انتخاب کنید. در انگلیسی Password Protected و در فارسی رمز دار نام دارد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بعد از این کار بایستی یک رمز برای دسترسی به پست یا صفحه ثابت خود انتخاب کنید.

حالا اگر کسی بخواهد به پست یا صفحه ثابت رمزدار شما مراجعه کند با صفحه ای همانند تصویر زیر مواجه می شود. این صفحه را می توانید به کمک افزونه هایی همانند CSS Hero یا صفحه سازهای المنتور یا SeedPro شخصی سازی کنید.

موفق و پیروز باشید

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا