آموزشمطالب برتروردپرس

چطور نام کاربری Admin وردپرس را تغییر دهیم؟

همانطور که احتمالا تا حالا متوجه شدید ، وردپرس بعد از تعریف یک نام کاربری امکان ویرایش آن را به شما نمی دهد. هنوز دلیل این موضوع رو نمی دانم ولی من به این مسئله کاری ندارم و چند راه کار برای ویرایش نام کاربری ادمین Admin به شما در این پست آموزش می دهم.

وردپرس ، برای کاربر ادمین عنوان Admin را به عنوان پیش فرض انتخاب میکند که در مسائل امنیتی که بارها و بارها گفتیم ، اصلا عبارت مناسبی برای نام کاربری سایت نیست.

برای ویراش ، سه متد در دسترس است که با هم یکی یکی بررسی می کنیم.

چطور نام کاربری ادمین وردپرس را از طریق داشبورد تغییر دهم؟

متد اول ، شما می توانید با نصب یک افزونه ساده تحت عنوان  Easy Username Updater این کار را انجام دهید. بعد از نصب و فعال سازی این افزونه، گزینه ای تحت عنوان username updater به منوی کاربران وردپرس شما اضافه می شود که وقتی وارد آن شوید مثل تصویر زیر می توانید براحتی با کلیک روی update نام کاربری را ویرایش کنید.

در متد دوم ، شما خیال خودتان را با یک کار ساده راحت می کنید. کاربر ادمین جدیدی درست می کنید که نام کاربری دلخواهتان را دارد و کاربر ادمین قدیمی تان را پاک می کنید. در پروسه پاک کردن ادمین قبلی، تمامی عناصری که ادمین قبلی ایجاد کرده را به ادمین جدید واگذار می کنید.

چطور از طریق phpmyadmin نام کاربری ادمین را ویرایش کنم؟

متد سوم برای کسانی است که می خواهند همان کاربر ادمین را بدون نصب افزونه ، ویرایش کنند. برای این کار وارد کنترل پنل هاست خود شوید ، سپس به قسمت phpmyadmin بروید. در جداول بانک اطلاعات سایت خود بدنبال جدول wp_users بگردید. آن را باز کنید. مثل تصویر زیر ، روی دکمه edit در کنار نام کاربری ادمین فعلی خود کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می شود ، در قسمت user_login همانند تصویر زیر ، در قسمت Value بایستی نام کاربری جدید را وارد کنید. بایستی برای ذخیره شدن روی دکمه go کلیک کنید.

در این پست سه متد برای تغییر دادن نام کاربری ادمین وردپرس به شما آموزش دادم.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا