آموزشتولید محتوامطالب برتر

چطور در اینستاگرام وریفای بشم؟ – تیک آبی در 2024

یکی از سوالاتی که از ما پرسیده می شود این است که چطور تیک آبی در اینستاگرام دریافت کنیم؟ یا اینکه به طور خلاصه چطور وریفای بشیم؟

خب در جواب بایستی بگویم که اینستاگرام دو شیوه برای دریافت تیک آبی دارد. حالت اول این است که شما به عنوان یک شخصیت شناخته شده اقدام به دریافت تیک آبی می کنید در حالت دوم شما سرویس متا وریفای را به صورت ماهانه تهیه می کنید و تیک آبی را دریافت می کنید.

برای شیوه نخست ، بایستی یک سری مقاله درباره شما در اینترنت وجود داشته باشد. برای شروع بایستی وارد بخش Settings and privacy در اپ اینستاگرام شوید.

در این قسمت ابتدا وارد Account types and tools و سپس وارد بخش Request Verification شوید.

در پروسه درخواست تیک آبی به شیوه نخست، ابتدا بایستی خودتان را معرفی کنید :

در مرحله دوم برای اینکه متا بتواند شخصیت معروف شما را شناسایی کند بایستی یک سری لینک از مقالات و مثلا صفحه ویکی پدیا درباره خودتان را در اختیار اینستاگرام بگذارید:

در انتهای صفحه هم یک سری لینک های کمکی می توانید درج کنید.

در نهایت بایستی صبر کنید تا موارد بررسی شوند و اگر مورد پسند متا قرار بگیرد شما به صورت رایگان تیک آبی دریافت خواهید کرد.

در شیوه دوم که متا وریفای نام دارد بایستی اکانت اینستاگرام و فیس بوک فعال داشته باشید که به هم لینک باشند. در این صورت شما می توانید حساب خودتان را ماهانه 12 دلار شارژ کنید و تیک آبی را خریداری کنید. این شیوه توسط خیلی از وبسایت ها به فروش می رسد که می توانید از آنها خریداری کنید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا