خودمانی

پیش بسوی 2024

سال 2024 در یک قدمی است 🙂 سال 2023 با کلی اتفاقات مختلف به اتمام می رسد. بیشتر اخبار پیرامون فناوری در سال 2023 ، که مربوط به ایران می شد منفی بود. آخرین موردی که دیدیم افزایش قیمت اینترنت همراه بود که همچنان پس لرزه هایش ادامه دارد.

سال 2023 با افزایش فیلترینگ ، مشکلات کاهش سرعت و کیفیت اینترنت شروع شد و این مسیر همواره با انکار مسئولین کشور ادامه پیدا کرد. لوکوموتیر کاهش کیفیت اینترنت ترمز بریده است.

یک مدت قبل تر از گران شدن اینترنت، کلیه جایگاه های سوخت کشور هک شد که بعد مشخص شد بیشتر به دلیل استفاده از ویندوز سرور قدیمی و کرکی است! حالا بماند که امروز هم که 31 دسامبر باشد گویا اسنپ فود هک شده است 🙂 سایر اخبار انقدر بدرد نخور و منفی هستند که بایستی بیخیال دوره کردن انها بشیم.

پیش بسوی 2024 ، ببینیم در سال جدید چه خبرهای جالب انگیزی برای ما اتفاق می افتد. فصل چهارم سریال True Detective بالاخره منتشر می شود یا نه؟ گوشی های جدید سامسونگ چه زمانی و با چه قیمتی وارد کشور می شوند؟ آیا بازار موبایل بزودی انحصاری می شود ؟ تکلیف آیفون های جدید و سری های 14 و 15 و خریداران آنها چه می شود؟ آیا ایران کشوری محدودتر از قبل می شود؟

فراموش نکنید که آتش بازی های سال نو را از طریق یوتیوب مشاهده کنید. من خودم هر سال لندن، سیدنی و امارات را دنبال می کنم.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا