آموزشمطالب برتروردپرس

نکات مهم سئو وردپرس برای DuckDuckGo

تا حالا به این موضوع فکر کردید که از موتور جستجوی داک داک گو استفاده کنید؟ این موتور جستجو ، بر اساس محافظت از کاربران طراحی شده است و اگر در این موتور جستجو، کاری انجام دهید جایی ذخیره نمی شود. حفظ حریم خصوصی کاربران مهمترین ویژگی DuckDuckGO است.

اگر بخواهید سایت خود را برای این موتور جستجو بهینه کنید کارتان ساده است. این موتور جستجو برای ایجاد بانک اطلاعات جستجوی خودش از bing استفاده می کند و به دیتای وبمستر بینگ دسترسی دارد. به همین دلیل بایستی سایت خود را در وبسمتر بینگ ثبت کرده باشید.

داک داک گو حدود 3 درصد از جستجوهای وب را به خودش اختصاص می دهد و در رتبه سوم موتورهای جستجو قراردارد. این موتور جستجو، شرکتی مجزا است و ربطی به گوگل یا مایکروسافت ندارد. مهم ترین نکته این است که الگوریتم های کلی ایندکس کردن آن مشابه سایر موتورهای جستجو است.

بیشتر کارهای ساده روی سئو در داک داک گو تاثیر می گذارد. اینکه در تنظیمات ابزارهای سئو خود لوکیشن خودتان را مشخص کرده باشید و اینکه ساختار محتوایی درستی داشته باشید، داک داک گو روی محتوای محلی خیلی تمرکز دارد . مثلا اگر زبان شما انگلیسی باشد یا فارسی ، کاملا می تواند به صورت شخصی سازی شده در محل و لوکیشن شما ، محتوای جستجو شده را محدود به زبان و منطقه کند.

اگر سایت وردپرسی دارید، حتما افزونه سئو همه کاره را استفاده کنید. بعد از این کار حتما سایت خود را در سرچ کنسول اضافه کنید. بعد از اینکار در همان مرورگر وارد بینگ وبمستر شوید. احتمالا به صورت خودکار ، بینگ از شما مجوز دسترسی به سرچ کنسول را می کند. اگر به آن مجوز استفاده از سرچ کنسول را بدهید، خودکار دیتای سایت شما را از گوگل سرچ کنسول وارد بینگ وبمستر می کند.

دو پست زیر خیلی مفید هستند، حتما این ها را مطالعه کنید و سعی کنید قبل از شروع به کار با بینگ وبمستر آنها را انجام دهید:

آموزش رایگان سرچ کنسول – قسمت اول – اضافه کردن وبسایت

آموزش رایگان سرچ کنسول – قسمت دوم – اضافه کردن نقشه سایت

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا