آموزشمطالب برتروردپرس

معرفی دو افزونه مدیریت انبار برای وردپرس

اگر سایت ووکامرسی دارید، شاید نحوه مدیریت انبار ووکامرس به صورت پیش فرض برایتان ابتدایی باشد و امکانات چندانی به شما ندهد. اینجاست که افزونه های انبارداری حرفه ای وارد عمل می شوند تا نیازمندی ها و کمبودهای ووکامرس را در این بخش جبران کنند.

اولین افزونه ای که می خواهم به شما معرفی کنم ، انبارک است. این محصول که در مارکت های وردپرسی مثل ژاکت فروخته می شود امکانات ساده و مناسبی دارد.

در توضیحات این افزونه جملات زیر درج شده است که درست می باشند:

  • مدیریت موجودی انبار به راحتی آب خوردن!
  • قابلیت ثبت فروش محصول به عنوان فروش حضوری
  • گزارش فروش تفکیک شده آنلاین و حضوری
  • قابلیت ثبت هزینه های فروشگاه و نمایش در آمار
  • تنظیم فیلدهای ضروری محصول شامل: موجودی، قیمت، قیمت فروش، SKU و…
  • قابلیت غیرفعال کردن فروش آنلاین برای محصولات

یک مجموعه انبارداری ساده را انبارک به سایت شما اضافه می کند ، شما می توانید موجودی ابتدای دوره وارد کنید. موجودی و حد سفارشات را مدیریت کنید. هزینه های جانبی کار را وارد چرخه هزینه ها کنید تا بتوانید بر اساس این دیتا ، گزارش مالی بهتری نسبت به گزارشات پیش فرض ووکامرس دریافت کنید.

افزونه دیگری که می خواهم معرفی کنم نسخه فارسی ندارد و در دو مدل رایگان و پرو ( پولی ) عرضه می شود. ATUM WooCommerce Inventory Management که نامی طولانی دارد ، همانند افزونه انبارک امکانات پایه و کمی اضافه تر از سیستم انبارداری را برای شما اضافه می کند. ولی امکانات حرفه ای آن پشت نسخه حرفه ای قرار گرفته است.

در کنار این سیستم ها ، اگر بتوانید قیمت دهی پله ای و سیستم مدیریت مالیات را در سایت خود ایجاد کنید ، می توان واقعا ادعا کرد که سیستم انبار و فروش کاملی خواهید داشت. ووکامرس به صورت پیش فرض فقط یک سیستم فروش ساده است. ولی در کنار محاسبات انبار، مالیات و انواع ورودی ها می تواند به یک سیستم کامل تبدیل شود.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا