آموزشتولید محتوا

متا سوئیچ بین حساب های فیس بوک و اینستاگرام را اضافه می کند

متا در حال تست ویژگی است که به کاربر این امکان را می دهد تا بین حساب های کاربری مرتبط با محصولات متا براحتی بتواند سوئیچ کند.

اکانت سنتر ، بخشی در محصولات متا که داخل آن اطلاعات تمامی حساب های کاربری شما وجود دارد قرار است در هر دو اپ اینستاگرام و فیس بوک جاسازی شود تا بتوانید براحتی با نگهداشتن انگشت خود برروی تصویر کاربری خود بین حساب های فیس بوک و اینستاگرام سوئیچ کنید.

همچنین یک گردش کار جدیدی فیس بوک طراحی کرده است که اگر کاربر فیس بوک باشید و بخواهید اینستاگرام داشته باشید بتوانید براحتی از اطلاعات فیس بوک خود استفاده کنید و بلعکس اگر اینستاگرام دارید و فیس بوک می خواهید بتوانید به کمک اینستاگرام، فیس بوکتان را راه اندازی کنید.

برای استفاده از اکانت سنتر در اندروید و iOS بایستی هر دو اپ فیس بوک و اینستاگرام را داشته باشید. حساب های کاربری خود را در آنها متصل کرده باشید. کاربران جدید این سرویس نیز مشکلی در کل ندارند و در پروسه ایجاد حساب کاربری ، اتصال خودکار حساب ها انجام می شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا