آموزشوردپرس

رفع مشکل حذف شدن منوی فهرست ها از وردپرس – آموزش ایجاد منو در وردپرس 6

با انتشار وردپرس 6 و انتشار قالب پیش فرض جدید آن ، ممکن است منوی فهرست ها از داشبورد وردپرس شما حذف شده باشد. همانطور که می دانید وردپرس 6 تاکید زیادی روی حالت طراحی بلوک محور دارد. در دو پست ” امکانات وردپرس 6 – بخش دوم تغییرات – بروز رسانی بزرگ وردپرس ” و ” امکانات وردپرس 6 – ویرایشگر کل وبسایت – بروز رسانی بزرگ وردپرس ” امکانات وردپرس 6 را بررسی کردیم، حتما این دو پست را مطالعه کنید.

خب … برای رفع این مشکل چه کنیم؟ اول باید بگویم که این مشکل نیست، در وردپرس 6 بر اساس اینکه قالب شما از منو در حالت کلاسیک آن پشتیبانی می کند یا نه این منو ظاهر می شود. پس راحتترین کار برای فعال سازی مجدد تنظیمات مربوط به منو تغییر دادن قالب به یک قالب دیگر است. بعد از فعال شدن دکمه فهرست ها در داشبورد وردپرس خود ، می توانید فهرست ها را ویرایش کنید و بعد از ویرایش دوباره به قالب جدید بلوک محور سوئیچ کنید.

اگر می خواهید کار را به شیوه وردپرس 6 انجام دهید بایستی وارد بلاک ادیتور قالب شوید. برروی دکمه + کلیک کنید و سپس از میان ابزارها دنبال navigation بگردید.

بعد از اینکه ابزارک مربوط به منو را به بلاک ادیتور وردپرس اضافه کردید ، همانند تصویر زیر می توانید منو دلخواه قدیمی خود را انتخاب کنید یا اینکه منو و صفحات مربوط به منوها را در جا در همین صفحه درست کنید!

اگر می خواهید آیتم جدید به منو اضافه کنید کافیست روی آیتم + کلیک کنید، نام منو را وارد کنید و همانند حالتی که لینک دهی می کنید ، به صفحه دلخواه خود منو را لینک کنید. اگر صفحه وجود نداشته باشد وردپرس 6 امکان ایجاد صفحه برای آن منو را در همان جا به شما می دهد.

امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا