اخبار فناوری

دو راهی های ویندوزی

چندی است که ویندوز 11 منتشر شده، از لحاظ بصری کلی بروز رسانی داشتیم، ولی همچنان ویندوز است و یک مشکل بزرگ، مشکلی که مایکروسافت هم نمی تواند آن را رفع کند.

بخشی از تنظیمات ویندوز از سال 2012 که ویندوز 8 معرفی شد در قالب تنظیمات جدید در دسترس بود و همچنان کنترل پنل نیز وجود داشت، این مشکل دو گانه بودن تنظیمات در ویندوز همچنان در ویندوز 11 نیز وجود دارد و برای برخی امور شما نیاز به کنترل پنل قدیمی دارید، اینکه چرا مایکروسافت بعد از این همه سال نمی تواند این مشکل را رفع کند جای سوال دارد!

علاوه بر این مشکل دیرینه الان یک مشکل دیگر نیز به ویندوز اضافه شده که دو حالته بودن راست کلیک روی فایل ها و فولدرهاست به طوریکه اگر شما بخواهید راست کلیک کلاسیک را مشاهده کنید بایستی گزینه نمایش آپشن های بیشتر را در پایین پنجره راست کلیک انتخاب کنید، خب چرا مایکروسافت تمامی امکانات راست کلیک را یکباره داخل پنجره جدید نگنجانده؟! مثلا شما می خواهید یک فایل rar را از حالت فشرده دربیارید بایستی دوبار کلیک کنید تا به تنظیمات winrar برسید! این یعنی در کارایی ویندوز مشکل وجود داد.

آیا زمان مهاجرت به لینوکس رسیده!؟

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا