آموزشکسب و کار

دوره های آموزشی مرتبط با سایت برانکس

اگر در کسب و کار خود می خواهید به نیروهای خود کار با سایت های وردپرسی را آموزش دهید یا اینکه از صفر به آنها مبانی اینترنت را اموزش دهید تا بتوانند از ابزارهای وب بهترین استفاده را بکنند بهتر است که نیروهای خود را آموزش دهید. بهترین روش برای آموزش مباحث وب، دوره های مجازی است.

ما در برانکس کلی دوره آموزشی برای شما ترتیب داده ایم که می توانید در سریعترین زمان ممکن کار با ابزارهای مختلف را فرا بگیرید.

اولین دوره ما، دوره مبانی اینترنت است. در این دوره شما تعاریف اولیه مرتبط با اینترنت را یاد میگیرید. مثلا میفهمید سرور چیست؟ دامنه چیست؟ هاست چیست ؟ و از این دست سوالات را برای شما پاسخ می دهیم.

بعد از این دوره نوبت میرسد به مدیریت یک سایت وردپرسی، که نیازمند آشنایی شما با داشبورد وردپرس و امکانات آن است. دو دوره برای وردپرس تدارک دیدیم. یک دوره مقدماتی و یک دوره پیشرفته برای وردپرس ایجاد کردیم. دوره مقدماتی اصول و موارد پایه را اموزش می دهد که برای یک تازه کار بسیار مفید است. دوره پیشرفته تنظیمات خاص و کارهای پیچیده تری که وردپرس انجام می دهد را پوشش می دهد.

بعد از اینکه با مبانی وب و وردپرس آشنا شدید ، می توانید در صورت نیاز دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی را تهیه کنید. در این دوره صفر تا صد راه اندازی و مدیریت فروشگاه اینترنتی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته بیان شده است.

برای تمامی دوره های آموزشی ما سعی کردیم که قیمت مناسب درج کنیم. قیمت دوره های آموزشی طراحی وب و طراحی فروشگاه اینترنتی ما در اینترنت بی رغیب است.

تمامی محتوای آموزشی دوره های ما مادام العمر در اختیار شما ست و بعد از خرید برای تان در شبکه های اجتماعی ارسال می گردد.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا