آموزشتولید محتوا

توییت 101 – چطور توییت بزنم!؟

در هر شبکه اجتماعی یک لفظی برای انتشار محتوا وجود دارد. درباره توییتر و ارسال توییت، از لفظ توییت زدن استفاده می کنند. برای ارسال توییت بعد از اینکه به کمک مطلب زیر حساب کاربری خودتان را درست کردید کار ساده است. یک سری اصول را باید بدانید.

توییت 101 – چطور در توییتر حساب کاربری درست کنیم؟

همانند هر شبکه اجتماعی دیگری ، توییتر نیز دارای یک صفحه خانگی است، در خانه خود در بالای صفحه جایگاهی برای انتشار توییت دارید ( نسخه pc ) در نسخه موبایل یک دکمه شناور گوشه صفحه شما را دنبال می کند. در نسخه pc یک دکمه بزرگ آبی رنگ Tweet نیز در زیر منوی ناوبری وجود دارد. به هر حال اگر روی دکمه ارسال کلیک کنید کادری باز می شود که در آن می توانید توییت بزنید! در این باکس اگر لینکی کپی کنید خودکار توسط توییتر کوتاه می شود، با زدن حرف # می توانید هشتگ بزنید، و با تایپ هشتگ ، عبارات پر کاربرد را مشاهده می کنید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید به کمک یک سری دکمه در زیر باکس توییت، یک سری امکانات برای ارسال توییت در اختیار دارید، این امکانات شامل اضافه کردن عکس دلخواه، اضافه کردن یک تصویر متحرک GIF ، اضافه کردن رای گیری ، اضافه کردن استیکر و مهم ترین بخش کار برنامه ریزی برای انتشار توییت است. به کمک بخشی که در تصویر بالا نوشته Everyone can reply می توانید مشخص کنید کسی به توییت شما پاسخ بدهد یا نه ، همچنین در بالای کادر توییت یک منویی وجود دارد که در تصویر نوشته Everyone به کمک این گزینه می توانید شخصی یا پابلیک بودن توییت را مشخص کنید. در نهایت با زدن دکمه Tweet ، توییت شما زده یا ارسال می شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا