اخبار فناوری

بیتس با یک بادز جدید به میدان برگشت

محصولات بیتس قبل از اینکه اپل این شرکت را خریداری کند بسیار جذاب بودند و در هر رده یک محصول جذاب وجود داشت ولی از وقتی اپل این برند را خریداری کرد انگار که فقط محصولات بیتس در حال ذوب شدن در محصولات اپل هستند. دیگر خبری از بیتس های پرو نیست و به جای آن اپل ایرپاد مکس را معرفی می کند.

به هر حال بیتس با یک محصول تازه برگشته که بسیار هم عالیست و اینطور که از بررسی های سطح وب می توان فهمید ما با یک محصول بسیار با کیفیت روبرو هستیم. بیتس فیت پرو ( BEATS FIT PRO ) محصول جدید بیتس است که یک بادز با امکانات خوب است. بسیار راحت در گوش فیت می شود، حالت ANC بسیار عالی دارد و همچنین حالت transparency هم به مدد میکروفن های عالی ، خیلی خوب است، شما در شلوغی می توانید صدای فردی که با آن صحبت می کنید را براحتی بشنوید.

از مشکلات این محصول فقط می توان به عدم پشتیبانی از شارژ وایرلس و کار نکردن یک سری ویژگی ها روی گوشی های اندرویدی اشاره کرد ، البته امکانات اصلی مثل ANC و حالت transparency کاملا در اندروید پشتیبانی می شوند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا