آموزشمطالب برترویندوز و لینوکس

بهترین DNS برای دسترسی به Ubisoft Connect و EA در ویندوز – بروز رسانی فروردین 1403

اگر می خواهید بدون نیاز به VPN و با بهترین سرعت و پینگ به بازی های Ubisoft Connect یا EA دسترسی داشته باشید، در ادامه با من همراه باشید.

این DNS ها برای دسترسی به فروشگاه اپیک گیمز، استیم و سایر شبکه هایی که خصوصا روی حالت ترکیه خرید انجام می دهید نیز مناسب است. همچنین اگر اسپاتیفای می خواهید استفاده کنید می توانید از این DNS ها استفاده کنید.

برای شروع بایستی یک ابزار ساده به نام DNS Jumper را از یکی از سایت های زیر دانلود کنید:

https://soft98.ir/internet/16406-dns-jumper.html
https://p30download.ir/fa/entry/101357/dns-jumper

بعد از دانلود و نصب ، آن را اجرا کنید. در صفحه ای که باز می شود روی تصویر چرخ دنده کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می شود کافیست ابتدا یک نام برای پروفایل خود وارد کنید ، مثلا Game ، سپس در قسمت اولین DNS و دومین DNS ، مقادیر زیر را به ترتیب وارد کنید:

78.157.42.100
78.157.42.101

در نهایت بایستی روی دکمه اضافه + کلیک کنید.

سپس روی ثبت تغییرات کلیک کنید، حالا پروفایل خود را انتخاب کنید. کارت شبکه را روی تمامی کارت شبکه ، انتخاب DNS سرور روی پروفایلی که وارد کردید و روی دکمه ثبت DNS کلیک کنید.

سیستم را خاموش و روشن کنید، حالا همه اپ ها به درستی کار می کنند، هر وقت خواستید از VPN استفاده کنید بایستی تنظیمات پروفایل را به تنظیمات پیش فرض تغییر دهید .

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا