آموزشوردپرس

بروز رسانی های وردپرس را چطور چک کنم؟

امروز یک محتوای بسیار پایه داریم، در این پست می خواهم به شما آموزش دهم که چطور بدانید که نسخه وردپرس تان چیست و آیا برای آن بروز رسانی منتشر شده یا خیر؟

اگر تازه کار باشید شاید منوهای وردپرس کمی سردرگمتان کند. مشکلی نیست ، همه ما روز نخست این طور بودیم. در خصوص بروز رسانی های وردپرس به دلیل اینکه بیش از 40 درصد از سایت ها با وردپرس کار می کنند پس هدف اول هکرها و بدافزارها وردپرس می باشدبه همین دلیل همیشه بایستی آن را بروز نگهدارید.

ساده ترین روش برای اینکه مشاهده کنید بروز رسانی دارید یانه ؟ این است که داخل داشبورد زیر منوی Home گزینه Update را انتخاب کنید.

در اینجا اگر بروز رسانی وجود داشته باشد علاوه بر نمای ورزن فعلی ، این بروز رسانی را مشاهده خواهید کرد. تصویر زیر مثال وقتی است که شما بروز رسانی داشته باشید.

بعد از اینکه بروز رسانی را انجام دادید، گزینه ای وجود دارد که در صورت فعال کردن آن وردپرس دیگر خودکار بروز می شود و کاری به شما ندارد. نام گزینه در پایین تصویر زیر مشخص شده است کافیست روی آن کلیک کنید.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا