آموزشکسب و کارمطالب برتر

اطلاعات مورد نیاز جهت شکایت از یک فروشگاه اینترنتی

اگر از یک فروشگاه اینترنتی خرید می کنید برای اینکه بتوانید در صورت بروز مشکل از حق و حقوق خود دفاع و مشکلات پیش آمده را بتوانید پیگیری کنید بایستی یک سری نکات ساده را رعایت کنید که در ادامه با هم این موضوعات را بررسی می کنیم.

در خرید از یک فروشگاه اینترنتی همواره به این موضوع توجه داشته باشید که فروشگاه مد نظر شما نماد الکترونیک داشته باشد. نماد الکترونیک داشتن یک کسب و کار نشان از احراز مکان و راه های تماس با صاحبان فروشگاه اینترنتی است، البته کافی نیست چرا که در حین ثبت نام خیلی از موارد احراز نمی شود و به گفته های مالک سایت بسنده می شود!

مورد بعدی که بسیار بسیار مهم است ، یادداشت کردن اطلاعات تراکنش است. بعد از تکمیل خرید یک سری اطلاعات به شما نمایش داده می شود که در حین شکایت لازم دارید. این اطلاعات شامل شماره پایانه / ترمینال خرید و شماره مرجع / ارجاع تراکنش بانکی شماست.

وقتی وارد سایت سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب و کارهای اینترنتی می شود :

https://comp.ecsw.ir/

و فرم شکایت را پر می کنید، خواهید دید که این دو فیلد برای شما ضروری است. پس بعد از انجام تراکنش از صفحه اسکرین شایت تهیه کنید و بعد به سایت فروشگاه بازگردید.

در کل ، فقط اطلاعات تراکنش و خرید انجام شده برای شما مهم است. با نداشتن این اطلاعات امکان ثبت شکایت نخواهید داشت.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا