آموزشتولید محتواکسب و کارمطالب برتروردپرس

استراتژی سئو برای سال 2024 برای گوگل و بینگ

هوش های مصنوعی این روزها ترند هستند. انواع AI برای تولید محتوا استفاده می شوند و این موضوع در سال 2024 بیشتر خودش را نشان می دهد. این روزها با کلی وبسایت روبرو هستیم که همگی محتوای سئو شده دارند. در این حالت یک حالتی ایجاد می شود که همه وبسایت ها دارای محتوای رباتیک و کپی هستند و نظر افراد در این محتواها دیده نمی شود.

چه کار کنم تا در سایتم رتبه 1 گوگل شود ؟

در سال 2024 اگر بخواهید رتبه 1 گوگل شوید کار ساده ای در پیش دارید. اگر شما هم از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا کمک میگیرید می توانید چند نکته ساده را در نظر بگیرید تا در سال 2024 نیز رتبه 1 بمانید.

مهم ترین نکته این است که محتوای خروجی از یک هوش مصنوعی را با ایده و دیدگاه خود تلفیق کنید. اینطور محتوای سئو شده خودکار و رباتیک شما ، حالتی انسانی به خودش میگیرد. اینکه چند اشتباه نگارشی از زیر دستان شما رد شود محتوای شما را طبیعی تر می کند.

نکته بعدی که بایستی رعایت کنید این است که حتما در پست های خود سعی کنید به سوالات به صورت تیتر جواب دهید تا در سکشن مربوط به خلاصه محتوای گوگل که به کمک هوش مصنوعی جمع آوری می شود نمایش داده شوید. گوگل به برخی از سوالات به صورت هوش مصنوعی پاسخ می دهد و این نتایج به صورت یک سکشن جدا در موتور جستجو نمایش داده می شوند ولی منابعی که برای این پاسخ استفاده شدند در کنار پاسخ نمایش داده می شوند و شما می توانید جزوی از آنها باشید. ( تصویر بالا )

بهترین افزونه برای سئو در وردپرس کدام است؟

در کنار ایجاد محتوا به کمک هوش مصنوعی ( از Chat GPT گرفته تا امثال آن ) شما نیاز به یک دستیار وردپرسی برای رفع نواقص فنی و کلی سایت نیز دارید تا سئویی کامل داشته باشید. افزونه All In One SEO بهترین افزونه سئو وردپرس است که در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس است.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا