اخبار فناوری

آیفون 13 معرفی شد

اپل از مدل پایه گوشی های هوشمند خود دیشب رونمایی کرد. آیفون 13 با کلی امکانات و بروز رسانی جدید معرفی شد. مهم ترین بخشی که اپل روی آن تمرکز داشت دوربین آیفون 13 بود که حدود 47 درصد از نسل قبلی بزرگتر شده و کلی از امکانات مدل آیفون 12 پرو را به همراه خود دارد. همچنین در کنار دوربین بهبود یافته ، پردازنده قدرتمند A15 Bionic نیز برای این پرچمدار جدید اپل انتخاب شده است. در کنار آیفون 13 ، آیفون 13 مینی نیز معرفی شد، تنها تفاوت دو مدل در سایز نمایشگر است، مدل بزرگتر 6.1 اینچی است و مدل مینی 5.4 اینچ است.

هر دو مدل آیفون 13 دارای حافظه های 128 ، 256 و 512 گیگابایتی هستند و در این سری خبری از مدل یک ترابایتی نیست. همچنین ناچ بالای صفحه برروی دو مدل 20 درصد کوچکتر شده است .

درباره پردازنده و پردازشگر گرافیکی این نکته کافیست که پردازنده با تکنولوژی 5 نانومتری ساخته شده و 6 هسته دارد. دو هسته برای کارهای سنگین و 4 هسته برای کارهای سبک. همچنین پردازشگر گرافیکی نیز بهبود یافته و حدود 50 درصد از مدل سال قبل سریعتر است.

در دپارتمان دوربین همچنان از سنسورهای 12 مگاپیکسلی استفاده شده ولی سنسورها کمی بزرگتر از مدل های سال پیش شده اند. همچنین حالت سینمایی به بخش ضبط ویدئو اضافه شده که امکان تغییر فوکوس برروی آبجکت های مختلف را می دهد.

قیمت محصولات خانواده آیفون 13 از 829 دلار برای مدل معمولی و 729 دلار برای مدل مینی شروع می شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا