آموزشوردپرس

آموزش اتصال وردپرس به تلگرام

آیا می خواهید تلگرام و وردپرس را به هم متصل کنید؟ با این کار می توانید مثلا در گروه تلگرامی خود ، محتوای جدید سایت را خودکار درج کنید، یا در کانال سایت خود ، تخفیفات فروش ووکامرس را خودکار منتشر کنید.

تلگرام یک پیام رسان است که امنیت بالاتر و امکانات بهتری نسبت به رقبای خود ارائه می دهد. استفاده از تلگرام می تواند به رشد بیشتر سایت وردپرسی شما کمک کند.

برای شروع بایستی افزونه  WP Telegram (Auto Post and Notifications)  را برروی وردپرس خود نصب و فعال کنید. سپس می توانید ادامه مسیر را با من ادامه دهید.

بعد از فعال سازی یک منو به داشبورد وردپرس شما اضافه می شود که WP Telegram نام دارد. بعد از اینکه وارد آن شدید مشاهده می کنید که دستورالعملی برای استارت این افزونه نمایش داده شده که این دستور العمل را با هم انجام می دهیم.

وارد تلگرام شوید. ربات Botfather را باز کنید. دستور newbot را برای آن ارسال کنید.

بعد از اینکار از شما یک نام می خواهد که به چه نامی این بات نام گذاری شود. هر نامی که دوست دارید وارد کنید. فقط انگلیسی وارد کنید.

حالا بایستی برای ربات خود یک نام کاربری انتخاب کنید. این نام باید یکتا باشد و در انتهای نام بات بایستی عبارت _bot قرار داده شود.

XYZ_wptelegram_bot

بعد از اینکه این ربات را ساختید یک توکن به شما داده می شود که آن را بایستی کپی کنید. به کمک این توکن می توانید افزونه ای که برروی وردپرس خود نصب کردید را فعال کنید.

توکنی که دریافت کردید را در تنظیمات افزونه wp telegram وارد کنید و برروی ذخیره یا Save کلیک کنید.

حالا اگر می خواهید در هر کانال یا گروه تلگرام به صورت خودکار ، پست های جدید وردپرس را منتشر کنید، کافیست رباتی که درست کردید را وارد آن کانال یا گروه کنید.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا