اخبار فناوری

فورزا هورایزن 5 را از نیمه شب می توانید بازی کنید

اگر نسخه پریمیوم فورزا هورایزن 5 را تهیه کرده اید از ساعت 11.30 شب به وقت تهران می توانید این بازی را اجرا کنید. بر طبق برنامه انتشار بازی پیش از موعد رسمی در تاریخ 5 نوامبر ، ساعت 11.30 شب به وقت تهران بازی در دسترس بازی بازان ایرانی است.

فورزا هورایزن 5 مورد انتظارترین بازی برروی کنسول های ایکس باکس و پی سی است، شرکت turn 10 و پلی گراند گیمز این بار نیز سنگ تمام گذاشته اند. در این بازی این بار در مکزیک به سر می بریم، نقشه بازی جدید از فورزا 4 حدود 50 درصد بزرگتر است، کلی جلوه بصری زیبا در جای جای بازی گنجانده شده.

حجم پری لود این بازی 101 گیگابایت است و برای نسخه پریمیوم به مرور تا روز انتشار بازی به 120 گیگابایت میرسد. اگر فورزاهای قبلی را داشته باشید خودروهایی که سوگلی بودند را نیز رایگان در بازی دریافت می کنید، مثلا مکلارن سنا برای دارندگان فورزا 4و لامبورگینی هوراکان برای فورزا 3 اگر اشتباه نکنم.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا