آموزشارز دیجیتالمطالب برتر

چطور در کوکوین پول ( تتر ) واریز کنم؟

امروز در ادامه آموزش های تریدینگ که از ساده ترین مباحث شروع شده، به نحوه انتقال پول ( تتر ) به صرافی کوکوین می پردازیم. مطالب زیر ، پیش نیازهای این پست هستند، پس همه آنها مطالعه کنید:

آموزش جامع ترید (خرید و فروش ) کریپتو در حالت اسپات

بهترین جفت ارزها برای سرمایه اولیه کم در اسپات تریدینگ

بهترین زمان برای ترید اسپات چه ساعتی است؟

آموزش انواع پترن های پرچم در تریدینگ

حالا که به مطالب بالا نگاه کردید، میرویم سراغ آموزش امروز، بعد از اینکه توانستید در حالت اسپات حالات مختلف خرید و فروش را متوجه شوید، می خواهیم یک مرحله بازی را قوی تر کنیم، صرافی های خارجی برای این کار مناسب تر هستند چرا که جفت ارزهای بیشتری را پشتیبانی می کنند و همچنین به دلیل حضور بیشتر معامله گران ، نوسان های بیشتری در این صرافی ها داریم. مثلا در صرافی کوکوین ممکن است کاردانو به عدد خاصی که مد نظر ماست برسد ولی همان زمان در بیت پین به دلیل کم بودن معاملات موقعیت فروش را بدست نیاوریم.

صرافی کوکوین برای ثبت نام نیازی به احراز هویت ندارد. شما می توانید بدون احراز هویت از تمامی بخش های صرافی استفاده کنید. بهتر است که بعد از ثبت نام برای قوی تر شدن حساب کاربری خود از ابزارهایی مثل گوگل authenticator استفاده کنید.

برای آموزش کامل ثبت نام در کوکوین می توانید در یوتیوب کلی ویدئو پیدا کنید، ولی از ثبت نام در جیمیل ساده تر است.

بعد از اینکه ثبت نام شما تکمیل شد و ورود دو مرحله ای را برای خود فعال کردید نوبت شارژ کردن حساب می رسد. برای این کار شما به یک واسطه نیاز دارید که تتر را از آن تهیه و به کوکوین ارسال کنید. به نظر من بهترین واسط برای خرید تتر ، بازار خرید و فروش حرفه ای بیت پین است. این بخش بیت پین به اندازه کافی کاربر دارد که سفارش شما در سریعترین زمان ممکن پر شود.

بعد از اینکه تتر خودتان را در صرافی بیت پین چه از بازار خرید و فروش ، و چه با خرید آسان تهیه کردید بایستی از کیف پول بیت پین به کیف پول کوکوین منتقل کنید.

برای اینکار وارد کیف پول بیت پین خود شوید ، برروی تتر کلیک کنید و گزینه برداشت را انتخاب کنید.

در صفحه جدیدی که باز می شود، شما از بالای صفحه ، شبکه ترون TRC20 را انتخاب کنید، این شبکه کم کارمزد ترین شبکه برای انتقال تتر به کوکوین است. هدف از آموزش ما در این پست هم در اصل رعایت این نکته است که حتما از بستر شبکه ترون برای انتقال تتر استفاده کنید.

بعد از آن مقدار را وارد کرده و در آدرس بایستی آدرس Deposit تتر در کوکوین را وارد کنید که در تصویر زیر مشاهده می کنید:

در تصویر بالا، وقتی وارد بخش Deposit می شوید، در اولین قسمت نام ارز را انتخاب کنید ، احتمالا پیش فرض USDT انتخاب شده است. در کمبوباکس دوم نوع شبکه را همانند بیت پین TRC20 انتخاب کنید. بعد از این کار، شما یک آدرس دریافت می کنید که آدرس کیف پول تتر شماست. آن آدرس را در بیت پین در بخش مربوطه ( تصویر زیر ) وارد کنید و درخواست برداشت را صادر کنید.

به محض تکمیل درخواست برداشت، فرآیند انتقال تتر از بیت پین به کوکوین شروع می شود، معمولا چند دقیقه بایستی صبر کنید تا این انتقال کامل شود. کارمزد انتقال برروی شبکه ترون ، حدود یک دلار است.

بعد از تکمیل واریزی به کوکوین ، از این سایت شما نوتیفیکیشن واریز موفقیت آمیز دریافت خواهید کرد، حالا که توانستید پول داخل کوکوین واریز کنید بهتر است آماده باشید تا معاملات خودتان را وارد این صرافی کنید.

موفق و پر سود باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا