آموزشمطالب برتروردپرس

چطور به عنوان پست ها ایموجی اضافه کنیم؟

چند سالی است که ایموجی ها بین ما هستند. این روزها برای بیان یک حالت رفتاری می توان از یک ایموجی استفاده کرد و کل حال و احوال خود را شرح داد! این کار را برای پست های سایت وردپرسی خود نیز می توانید انجام دهید! در ادامه با من همراه باشید.

بعد از دو هفته غیبت با یک پست آموزشی جدید برگشتم!

در این پست می خواهیم ببینیم چطور می تونیم مثل تصویر زیر که نتیجه جستجو درباره پیتزاست! ایموجی به عنوان پست های خودمان اضافه کنیم؟ البته این آموزش برای وردپرسی هاست.

برای اینکه بتوانید مثل آب خوردن ایموجی به عناوین پست های خود اضافه کنید کافیست که افزونه سئو همه کاره یا All in one SEO را نصب داشته باشید.

حالا کافیست وارد لیست نوشته های سایت شوید. نوشته مورد نظرخودتان را پیدا کنید و آن نوشته را در حالت ویرایش باز کنید. در انتهای صفحه ، بخش مربوط به تنظیمات AIOSEO را پیدا کنید.

در همان بخش General کافیست ، بخشی که مربوط به ساختار عنوان پست می باشد را پیدا کنید. در این قسمت یک آیکن ایموجی قرار دارد که با انتخاب آن می توانید ایموجی دلخواه را انتخاب و به عنوان پست خود اضافه کنید.

در نهایت کافیست پست خود را بروز رسانی کنید ( یا اگر پست جدیدی منتشر می کنید خب آن را منتشر کنید تا نتیجه را مثلا در روز بعدی در گوگل مشاهده کنید )

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا