اخبار کریپتو

چرا بیت کوین می تواند دوباره مسیر رشد را ادامه دهد؟

سوالی که این روزها همه میپرسند این است که چرا بیت کوین می تواند دوباره مسیر رشد را ادامه دهد؟ چه نکاتی در بستر بلاکچین و دیتاهای تحلیلی دیده می شود که این دید را القا می کند که بیت کوین مجدد در مسیر رشد قرار دارد؟

اینطور که از دیتاهای تحلیلی مشخص است، هولدرهای بیت کوین در حال رشد هستند و همیشه با افزایش هولدرهای بیت کوین قیمت کاسته می شود ولی گویا در نمودار هولدرهای بیت کوین نسبت به قیمت شاهد بازگشت قیمت و رسیدن به قله تعداد هولدرها هستیم.

نکته بعدی کلوز هفتگی بیت کوین بود که روی رقم خوبی بالای 30 هزار دلار بسته شد و این می تواند در کوتاه مدت بیت کوین را به 33 هزار دلار برساند.

از طرف دیگر ما شاهد این هستیم که به نیمه راه بیت کوین در مسیر Halving می رسیم و معمولا تا نیمه راه هر دوره حدود 83 درصد از قیمت بیت کوین کاسته می شود در این صورت ما میتوانیم باز هم کاهش قیمت را شاهد باشیم ولی به عقیده تحلیلگران به دلیل همه گیری بیت کوین و استفاده و شناخت بیشتر نسبت به دوره های دیگر ممکن است همینجا کف میان دوره ما باشد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا