اخبار کریپتو

بررسی وضعیت آلت کوین ها

این روزها ، صحبت بر سر این است که ما بیت کوین داریم، اتریوم داریم و کلی آلت کوین دیگر!

آلت کوین های محبوب بازار، همگی تایم سبز رنگی را در حال تجربه هستند. بایننس کوین با قیمت 327 دلار ، دنباله روی اتریوم است و به دلیل پشتیبانی توسط بایننس در اصلاح ها کمتر ریزش قیمتی دارد.

بعد از بایننس کوین، ریپل با قدرت در حال فاصله گیری از کاردانو است. ارزش بازار ریپل 18 میلیارد و 711 میلیون دلار است و از کاردانو با 18 میلیارد و 288 میلیون دلار در حال فاصله گیری است. ریپل با قیمت 38 سنت معامله می شود .

کاردانو در رتبه 7 ام جدول قرار دارد. کمی افزایش قیمت در کاردانو را شاهد بودیم ، هم اکنون 54 سنت قیمت کاردانو است ، اگر بتواند همانند اتریوم و بایننس کوین عمل کند ، افزایش قیمت تا محدوده 65 سنت را خواهیم داشت.

ارز بعدی سولانا است، سولانا کمی از کاردانو عقب افتاده است، ارزش بازار آن حدود 16.5 میلیارد دلار است با قیمت 47 دلار معامله می شود ، حتی همانند کاردانو به سقف های خود در اصلاح بازار فعلی نرسیده است و براحتی می توانیم سولانا را در محدوده 80 دلار ببینیم ، ( اگر توان شکستن مقاومت های فعلی را داشته باشد )

در رتبه 10 ام بازار هم پولکادات را داریم، پولکادات با امکانات خوبی که ارائه می دهد باید هر چه بیشتر همانند سایر آلت کوین های خوب بازار موارد استفاده داشته باشد. مگرنه در حد ترید ساده و قیمت گذاری و یک سری شعار باقی خواهد ماند. پولکادات با قیمت 9.57 دلار معامله می شود و حدود 6 میلیارد دلار در ارزش بازار عقب تر از سولانا است.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا