آموزشوردپرس

رفع خطای ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH در وردپرس

گاهی اوقات در هنگام لود سایت خودتان ، چه توسط ادمین و چه توسط بینندگان سایت ، اروری مشاهده می شود که ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH کد خطایش است. این ارور وقتی اتفاق می افتد که گواهینامه SSL با مرورگری که کاربر از آن استفاده می کند هماهنگ نیست. این موضوع می تواند به دو دلیل اتفاق بیفتد.

مورد اول بروز نبودن گواهی SSL است که با بروز کردن دستی از طریق پنل هاستینگ رفع می شود ، البته سعی کنید این مورد را با زدن تیکت به پشتیبانی شرکت هاستینگ رفع کنید.

مورد دوم بروز نبودن مرورگر کاربر است که اگر از ویندوز 7 استفاده می شود احتمال دیدن این ارور بیشتر است. با بروز کردن مرورگر به آخرین نسخه این ارور از بین خواهد رفت. همانطور که می دانید گوگل کروم از ویندوز 7 پشتیبانی نمی کند و اگر روی ویندوز 7 در حال کار با کروم هستید حتما نسخه قدیمی آن می باشد. روی سیستم عامل های قدیمی بهتر است که از فایرفاکس استفاده کنید.

این مشکل بیشتر از سمت کاربر است چرا که گواهی نامه های SSL بصورت خودکار بروز می شوند و اگر بروز نشوند معمولا مرورگر ها اروری مبنی بر خطرناک بودن دسترسی به سایت را می دهند.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا