خودمانی

داریم عادت می کنیم …

این ماه اصلا مثل ماه های قبلی سایت را بروز نکردیم. چند دلیل داشت که در این پست کوتاه می خوام آن ها را برشمارم. با من همراه باشید.

در یک ماه اخیر که وارد سال 2023 شدیم، اختلالات اینترنت بسیار زیادتر شد، تا جایی که یک سری از سایت های بین المللی که ما از آنها برای کارهای خودمان استفاده می کنیم بالا نمی آمدند. روی ویندوز هم که فیلترشکن درستی پیدا نکردیم، لااقل در محل ما چیزی کار نمی کند با اینکه روی همان اینترنت و در همان محل ، مثلا روی موبایل ، اپ Nord VPN کار می کند ولی روی ویندوز کار نمی کند.

مسائل بالا باعث شد بابت چرخه کاری خودمان کلی برنامه ریزی کنیم. نشستیم به فکر کردن که برای هر کاری باید چه کاری انجام داد. بالاخره یک چرخه کاری ایجاد کردیم که در آن در ساعتی خاص یک پروکسی خاص روی روتر فعال کنیم تا دوستان همکار در ساختمان برانکس به منابع خودشان دسترسی داشته باشند و از ساعتی خاص پروکسی را تغییر دهیم تا به سرویس های پشتیبانی فیلتر شده دسترسی داشته باشیم.

الان از سرویس بشکن برای دور زدن تحریم ها و بالاآمدن سایت های مورد استفاده ، بهره می بریم. برای پشتیبانی نیز از پروکسی هایی که روی بستر v2ray هستند.

به امید روزهای بهتر

موفق و پیروز باشید

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا